دومین نشست ستاد هماهنگی برگزاری رالی حرمین برگزار شد

1403/5/2 - 15:50

​دومین نشست ستاد هماهنگی برگزاری رالی حرمین در مسیر کربلا- مشهد- کربلا از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این نشست روز دوشنبه یکم مرداد ماه 1403 با حضور علی صادق مقدسی قائم مقام مدیر عامل و سرپرست مدیریت برنامه ريزی و فناوری اطلاعات، سیروس عیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع، محسن صفرزاده مدير ارتباطات و توسعه همكاری های بين المللی، محمدعلی عرفانی مدیر اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محل سالن جلسات ساختمان آزادی برگزار شد.

در این نشست موضوعات مختلفی از جمله امور اجرایی، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، هماهنگی های استانی، تعامل با سازمان های مختلف کشوری، مذاکرات بین المللی و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

قرار است این رالی تور گردشگری، آبان ماه با شرکت خانواده های عراقی از کربلا آغاز شود و پس از ورود به ایران و عبور از استان های همدان، تهران، مازندران، گلستان به استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد برسند.

در مشهد با ملحق شدن خانواده های ایرانی به این گروه، رویداد برون مرزی رالی تور حرمین ادامه پیدا می کند و شرکت کنندگان با پشت سر گذاشتن استان های سمنان، مرکزی و کرمانشاه، ایران را به مقصد نجف، کربلا و خط پایان که در بغداد (کاظمین و سامراء) خواهد بود، ترک خواهند کرد.