نهمین نشست شورای مدیران کانون برگزار شد

1403/5/1 - 17:37

نهمین نشست شورای مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با رویکرد بهره گیری از هوش مصنوعی در انجام فعالیت های کانون، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این نشست که روز دوشنبه یکم مرداد ماه 1403 برگزار شد، محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن قدردانی از تمامی مدیران کانون به خاطر همکاری و تعامل سازنده با یکدیگر در اجرای طرح های مختلف گفت: مدیران کانون به دور از تشخص طلبی و خود برتربینی در عین فروتنی و با پشتکار، مدل مدیریتی متواضعانه ای را در کانون پیاده کردند که با توجه به نتایج اثربخش آن، می تواند به عنوان مدل مدیریتی در دیگر ارگان ها استفاده و اجرا شود.

او با تأکید مجدد بر طراحی و اجرای برنامه های تحولی، لازمه رسیدن به تحول را دقت، خلاقیت، برنامه ریزی، نظم، تدبیر، هوشمندی، هماهنگی، استمرار، شجاعت، سیاست، مراقبت و زمانبندی دانست.

 صوفی همچنین بر لزوم بهره گیری و استفاده سازنده از هوش مصنوعی در فعالیت های مختلف کانون و برنامه ریزی برای پیاده سازی آن در سال جاری تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده مفید و صحیح از هوش مصنوعی، مستلزم حضور افراد هوشمند در کانون و هر ارگان دیگری است.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه گفت: مدیران موضوع خلق مزیت و ارتقای مزیت های خلق شده در حوزه کاری خود را در دستور کار قرار دهند، چرا که رسیدن به مقصد در مسیر پیشرفت و توسعه در گرو تحقق این اصل است.

در بخش دیگری از نهمین نشست شورای مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، هوش مصنوعی و کاربردهای آن در حوزه فعالیت های کانون از سوی تمنا فراهانی مشاور برنامه ريزي و توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات، معرفی و نکات مهمی در این زمینه بیان شد.

مدیران واحدهای مختلف کانون نیز گزارش عملکرد و برنامه های آتی واحد خود را در این نشست ارائه کردند.