از سوی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام می شود:

امدادرسانی به هموطنان توسط حدود ١۵٠٠ نفر نیروی امدادگر در سراسر کشور

1403/4/20 - 09:57

تمامی نیروهای امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تمامی ایام سال و همچنین در تابستان ۱۴۰۳ آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران در تمامی راه های مواصلاتی کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نیروهای امدادخودرو کانون که تعداد آنان به یک هزار و 450 نفر می رسد به همراه یک هزار و 350 دستگاه خودرو سبک، یک صد دستگاه خودرو نیمه سنگین، 5 دستگاه خودرو سنگین (جرثقیل)، 50 پایگاه بین جاده ای و 30 دستگاه خودرو گشت و نظارت و بازرسی، به امدادخواهان خدمات ارائه می کنند. 

ارائه خدمات امدادی از سوی ناوگان امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تمام ساعات شبانه روز به ویژه در ایام خاص و مراسم ملی و مذهبی در همه راه ها، جاده ها، مسیرهای اصلی و فرعی استان ها و شهرهای سراسر ایران به منظور تسهیل و تسریع در عبور و مرور مسافران، انجام می شود.

شماره تلفن های سراسری ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳ در تمامی کشور و تلفن ۰۲۱۶۴۲۳ در استان تهران آماده پاسخگویی و دریافت پیام های امدادخواهی مسافران و گردشگران است.

سامانه سراسری ۱۴۲۳ نیز با اتصال به کارشناسان حاضر در شهرستان‌ها و مراکز استان ها، در اسرع وقت امدادرسانان را به محل‌ مورد نظر در استان های مختلف کشور اعزام می کند.