در راستای توسعه فعالیت های اتومبیلرانی انجام شد:

امضای تفاهم نامه همکاری بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مؤسسه اندیشکده خودرو

1403/4/18 - 20:39

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و موسسه اندیشکده خودرو در راستای همکاری برای توسعه فعالیت های اتومبیلرانی و حفظ و نگهداری از وسایل نقلیه تاریخی تفاهم نامه امضا کردند.


به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امروز دوشنبه 18 تیر 1403 در نشستی تفاهم نامه همکاری برای توسعه فعالیت های اتومبیلرانی و حفظ و نگهداری از وسایل نقلیه تاریخی از سوی سیروس عیدی پور به نمایندگی از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و احمد فرهادی به نمایندگی از موسسه اندیشکده خودرو در محل مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران به امضا رسید.


تلاش طرفین برای ایجاد، حمایت و توسعه مناسبات همکاری مشترک در زمینه فعالیت‌های اتومبیلرانی، حفظ و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی، گردشگری با وسایل نقلیه و ... با بهره مندی از ظرفیت‌ها و امکانات متقابل در راستای ارائه خدمات به هم وطنان و مالکان وسایل نقلیه تاریخی، موضوع این تفاهم نامه است.

با امضای تفاهم نامه همکاری میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مؤسسه اندیشکده خودرو، دو طرف در زمینه برگزاری انواع رویدادهای اتومبیلرانی و رالی های خانوادگی، تاریخی، دو دیفرانسیل، همایش های خودرویی و ایجاد نمایشگاه های دائمی، موقت و یا سیار، همکاری و مشارکت مستمر خواهند داشت.


ایجاد مراکز تخصصی بازسازی وسیله های نقلیه تاریخی و خرید و فروش لوازم، مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به این نوع وسیله های نقلیه خاص، اجرای طرح های پژوهشی، ایجاد شرایط مناسب به منظور بازسازی وسیله های نقلیه تاریخی با استفاده از امکانات فنی و حرفه ای صنایع خودروسازی کشور، انتشار نشریه و کتاب مشترک در زمینه موضوعات مرتبط، از دیگر زمینه هایی است که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مؤسسه اندیشکده خودرو برای اجرای آن تلاش و همکاری خواهند کرد.


گفتنی است در این نشست مشترک، محمدعلی عرفانی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون نیز حضور داشت و گزارشی از فعالیت های مستمر کانون در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اتومبیلرانی به حضار ارائه و بر آمادگی کامل کانون برای اجرای موضوع تفاهم نامه تاکید کرد.


علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن های 66718082-021 و 09629 تماس حاصل کنند.