ایران در مسیر رالی بین المللی جاده ابریشم

1403/4/13 - 15:40

رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم، مرداد ماه 1403 برگزار می شود و شرکت کنندگان در آن با ورود به ایران از جاذبه های نوار شمالی و پایتخت کشورمان بازدید می کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد با هماهنگی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران و در پی برگزاری موفق رالی جاده ابریشم با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال گذشته برگزار می شود.

دومین دوره رالي بين‌المللي جاده ابريشم با حضور حدود ۲5 نفر از مليت‏ های مختلف با ۱۲ دستگاه خودرو از استانبول در ترکیه آغاز می شود و تا شهر اورخون در کشور مغولستان ادامه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در این رالی تور در مسیر پیمایش خود، از طریق مرز بازرگان وارد ایران می شوند و طی حدود پنج روز از شهرهای بازرگان، ماکو، تبریز، زنجان، تهران، ساری، گرگان و بجنورد عبور و از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری این مناطق بازدید خواهند کرد.

كانون جهانگردي و اتومبيلراني بر اساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با کلوپ ها و انجمن‏ های اتومبیلرانی دیگر کشورها، برای دومین سال پیاپی تا لحظه خروج این گروه از نقطه صفر مرزی باجيگران در استان خراسان رضوی، وظیفه تسهيل سفر و تسریع در تردد و همچنین همراهي با این گردشگران را بر عهده خواهد داشت.