تورگردشگری خانوادگی خودروهای شخصی برگزار می شود

1403/4/3 - 13:48

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای شخصی را همزمان با روز عید غدیر خم برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز سه شنبه 5 تیر ماه 1403 با حضور 50 دستگاه خودرو از محل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران آغاز می شود.

کلاس آموزشی این رالی تور روز جمعه در سرای محله زعفرانیه برگزار شد و شرکت کنندگان با روش های صحیح مسیریابی با استفاده از نقشه رالی، نمادها و نشانه ها، علائم و مقررات رالی های گردشگری آشنا شدند.

از آنجایی که این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

داوران مستقر در ایستگاه های کنترل در مسیر رالی تور، بر عملکرد شرکت کنندگان نظارت داشته و امتیازات آنان را ثبت می کنند تا در روز پایانی که پنجشنبه هفته جاری خواهد بود، برترین ها بر اساس کمترین امتیاز منفی انتخاب و معرفی شوند.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.