نخستین رالی تور گردشگری موتورسيكلت های گردشگری آغاز شد

1403/3/28 - 16:19

نخستین رالی تور گردشگری موتورسيكلت های گردشگری با همکاری کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان های مازندران و گلستان، آغاز به کار کرد. 

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، صبح امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳، تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت گردشگری و مسافرتی در بوستان آب و آتش تهران گرد هم آمدند و سفر چهار روزه خود به استان های شمالی کشور را استارت زدند. 

شرکت کنندگان در این رویداد تهران را ترک کردند تا پس از پیمودن جاده هراز و گذر از پردیس، بومهن، رودهن، دماوند، فیروزکوه، شیرگاه، سوادکوه و قائمشهر به شهر ساری در استان مازندران برسند و بعد از یک شب اقامت به استان گلستان سفر کنند. 

روز ۲۹ خردا این گروه جاده های شهرهای بهشهر و گرگان در استان گلستان را پشت سر گذاشته و با برپایی کمپینگ  در جنگل های زیبای این استان اقامت و طبیعتگردی خواهند کرد. 

حضور خردسالان به همراه والدین با رعایت تمامی نکات ایمنی و استفاده از لباس، کلاه و تجهیزات ایمنی ویژه، از جذابیت های این دوره از رالی تور گردشگری متورسیکلت های مسافرتی بود. 

توسعه گردشگری پايدار و ارائه خدمات گردشگری خاص، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، جلب توجه عموم مردم به حفظ جان موتورسواران، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی جنبه های نوین گردشگری با وسیله های نقلیه موتوری، نهادینه سازی فرهنگ پاسداشت طبیعت و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور است.


علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.