به منظور معرفی خدمات و دستاوردهای نوین گردشگری صورت می گیرد

حضور هدفمند کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی

1399/12/6 - 12:36


به منظور معرفی خدمات و دستاوردهای نوین گردشگری صورت می گیرد

حضور هدفمند کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، به روزترین خدمات و آخرین دستاوردهای خود را معرفی می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این نمایشگاه که امروز سه شنبه 5 بهمن 99 با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری معاون گردشگری، پویا محمودیان معاون صنایع دستی، نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد، در سالن B 38 غرفه شماره 22 به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و زیرمجموعه های آن اختصاص داده شده است.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، درباره حضور در نمایشگاه یاد شده گفت: در این غرفه، نحوه دریافت آنلاین مدارک بین المللی رانندگی و خودرو، خدمات متنوع و شیوه های برخورداری از مزایای اشتراک امداد خودرو کانون و همچنین پرتال جامع گردشگری ایران www.VisitIran.ir  به عنوان مرجع رسمی صنعت گردشگری ایران، معرفی می شود.

شرکت سرمایه گذاری و سیاحتی زاگرس نیز که از زیرمجموعه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به شمار می رود، در نمایشگاه یاد شده حضور دارد و مراکز اقامتی شامل هتل بین المللی زاگرس بروجرد، سرای فلاحتی کاشان و ... را معرفی می کند.

تاکسی گردشگری که تازه ترین خدمت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای توسعه صنعت گردشگری و ترویج سفرهای مسئولانه است هم در این نمایشگاه معرفی می شود.

دربهای چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که امسال برای دومین سال پیاپی به طور همزمان برگزار می شوند، تا 8 اسفند 99 از ساعت 9 تا 17 به روی علاقه مندان باز است.