سفر به سرچشمه های زاینده رود با خودروهای کمپر و کاوران

1403/3/23 - 14:54

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با همکاری کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران تور گردشگری برای بازدید از سرچشمه های زاینده رود در این استان ها، برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد عصر روز یکشنبه 27 خرداد 1403 با گردهمایی خودروهای کمپر و کاوران در شهر اصفهان آغاز می شود و کمپر و کاوران ها روز دوشنبه ساعت 8 صبح این شهر را ترک کرده و به سمت شهرکرد، حرکت خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این سفر، از جاذبه هایی همچون منطقه گردشگری کوه صفه معروف به بام اصفهان، بزرگترین و پرآب ترین رودخانه فلات مرکزی ایران؛ زاینده رود، پل تاریخی زمان خان که پلی تاریخی بر روی زاینده رود در استان چهارمحال و بختیاری است، تونل کوهرنگ، پیست اسکی چلگرد و چشمه دیمه، سد زاینده رود، آبشار شیخ علیخان و غار یخی در شهرستان کوهرنگ، بازدید می کنند.

این تور گردشگری تا روز جمعه یکم تیر ماه 1403 ادامه خواهد داشت و خودروهای کمپر و کاوران در مناطق طبیعی و گردشگری استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری اقامت خواهند داشت.

گرامیداشت عید سعید قربان، تسهیل سفرهای گروهی و مسئولانه، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی و معرفی برنامه های کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی مسیرها و جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده ایران، ارائه خدمات به اعضاء کلوپ ها و کمیته های تخصصی، از جمله اهداف برگزاری این تور گردشگری است.

علاقه مندان برای دریافت اخبار تکمیلی، آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.