کاشت 100 اصله نهال توسط حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی

1400/12/22 - 13:28

همایش بزرگ درختکاری از سوی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی برگزار و یکصد اصله نهال کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در این همایش که روز جمعه ۲۰ اسفند ماه  ۱۴۰۰ همزمان با روز منابع طبیعی، طبیعت و خانواده با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و رئیس اداره آموزش، پژوهش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست و بیش از ۲۰۰ نفر از اعضاء کلوپ های حوزه اتومبیلرانی و علاقه مندان در مجموعه فرهنگی و تفریحی باغلارباغی برگزار شد، ۱۰۰ اصله نهال غرس شد.

مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی، در این مراسم ضمن اعلام حمایت از برنامه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تلاش ها و فعالیت های این کانون در راستای فرهنگ سازی به منظور حفاظت از جنگل های ارسباران، منابع طبیعی و محیط زیست، ترویج طبیعت گردی ضمن احترام به طبیعت، ساماندهی گردشگری پایدار و مدیریت ورود خودروهای سافاری به مناطق ارسباران و سهند، قدردانی کرد.

نمایش بیش از ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت عضو کلوپ های موتورسواری، سافاری، کمپینگ و کاروانینگ، خودروهای مدرن و انجمن وسایل نقلیه تاریخی، اعطاء گواهی نامه های شرکت کنندگان اولین دوره آموزشی آشنایی با محیط زیست ویژه فعالین و علاقه مندان طبیعت گردی کلوپ سافاری از برنامه های جنبی این مراسم بود. برگزاری دوره های آموزشی، همایش ها، رالی تور های گردشگری  و حضور در پویش بذرکاری منابع طبیعی استان خبر دادند.