درختکاری اعضای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان های گیلان و بوشهر

1400/12/21 - 14:25

اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن روز ملی درختکاری و هفته منابع طبیعی در حرکت نمادین کارناوال خودرویی، در استان های گیلان و بوشهر نهال کاشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این اقدام در استان گیلان صبح روز جمعه ۲۰ اسفند 1400 با شرکت بیش از 30 دستگاه خودرو در شهرستان لاهیجان انجام شد و طی آن شرکت کنندگان در مناطقی از شهر به کاشت نهال های درختان بومی اقدام و از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی لوح هایی به رسم سپاس دریافت کردند.

دو دیفرانسل سواران استان بوشهر نیز همزمان با روز ملی درختکاری گرد هم آمدند و برای کاشت نهال به منطقه چاهکوتاه و اردوگاه امام خمینی (ره) واقع در شهرستان بوشهر راهی شدند.

اعضاء کمیته خودروهای دو دیفرانسیل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان دوستداران و حامیان همیشکی طبیعت و محیط زیست، با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، تعدادی نهال در دل خاک کاشتند تا در روز درختکاری گامی هر چند کوچک در راستای احیاء و نگهداشت طبیعت زیبای استان بردارند. 

در این مراسم که جمعی از مسئولان استانی و کشوری نیز حضور داشتند به مالکین خودروها و دست اندرکاران این رویداد از طرف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی لوح یادبود تقدیم شد.