تعریف مسیرهای جدید گردشگری به مقصد هتل های پارسیان

1400/11/11 - 13:31

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان طرح های جدید گردشگری و اتومبیلرانی اجرا می کند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در نشستی که امروز دوشنبه 11 بهمن ماه 1400 در غرفه شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران برگزار شد، محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و نجفی معاون تبلیغات و بازاریابی شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به گفتگو و تبادل نظر در خصوص توسعه همکاری های مشترک در راستای گسترش فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری پرداختند.

این همکاری با توجه به ظرفیت های متعدد دو طرف از جمله 22 هتل پارسیان درسراسر کشور، مجموعه های فرهنگی تفریحی توچال ارم، شرکت حمل و نقل ریلی و توانمندی های کانون جهانگردی و اتومبیرانی در زمینه اجرای تورهای گردشگری، رالی های خانوادگی، برگزاری دوره های آموزش مهارت های رانندگی و ... صورت می گیرد.

در این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای در زمینه برگزاری کلاس های آموزش حرفه ای و عمومی اتومبیلرانی در محل پارکینگ پارک ارم و اعطای گواهی نامه به شرکت کنندگان، برپایی نمایشگاه های تخصصی وسیله های نقلیه تاریخی، برگزاری تورهای متنوع در مسیر هتل های پارسیان، راه اندازی کلینیک خودرویی و ایستگاه فنی، راه اندازی نمایشگاه های صنایع دستی در هتل های مذکور تنظیم و به امضای دو طرف برسد.