با عضویت کارشناس امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

ستاد مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، قهرمان مسابقات فوتسال شد

1400/9/22 - 09:37

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات کشوری فوتسال کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور مدیران استانی و ستادی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در یزد برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این مراسم عصر روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ مصادف با شب ولادت باسعادت حضرت زینب (س) با حضور مدیران ستادی این وزارتخانه و جمعی دیگر از مقامات و مسئولان استانی در محل سالن ورزشی امام علی دانشگاه یزد برگزار شد.

در روز پایانی این دوره از مسابقات، بازی رده‌بندی بین تیم‌های یزد و گلستان و مسابقه فینال بین تیم‌های ستاد مرکزی و استان خوزستان برگزار شد.

در دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتسال ستاد مرکزی که علی اصغر لطفی کارشناس امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی هم عضو آن بود در مصاف با تیم استان خوزستان به برتری ۴ بر ۳ دست‌یافت. 

در پایان دیدار فینال، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال کشوری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار و مدال و کاپ تیم‌های اول تا سوم اهدا شد، همچنین بهترین بازیکن و آقای گل مسابقات نیز معرفی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، گفت: در این رویداد به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی خانواده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهد حضور بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران وزارت میراث‌فرهنگی در قالب ۲۲ تیم بودیم.