در سال جاری صورت گرفت

ارائه حدود 16 هزار خدمت از سوی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1400/9/20 - 08:52

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نخستین گروه امداد خودرویی کشور، از آغاز سال 1400 تا کنون حدود 16 هزار خدمت امدادی به هموطنان و مسافران ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این گروه امداد خودرویی که قدمت آن به دهه40 خورشیدی بازمی‌گردد، به منظور تسهیل در عبور و مرور جاده ای و شهری و همچنین فراهم آوردن رفاه حال، آسایش و امنیت بیشتر مسافران و گردشگران، خدمات امدادی خود را در سراسر جاده ها و راه های مواصلاتی کشور ارائه می کند.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال جاری 15 هزار و 524 تماس ورودی منجر به ارائه خدمت را ثبت کرده است که عمده این خدمات شامل امداد سیار (حمل و تعمیرات خودرو)، خدمات امدادی در منزل یا محل کار، خدمات تعمیرگاهی و خدمات مشاوره تلفنی بود.

این امداد خودرو همچنین در سال جاری به منظور پوشش دهی بهتر و بیشتر خدمات خود با شرکت های خودروساز ایرانی و نمایندگان شرکت های تولیدکننده خودروهای خارجی قرارداد همکاری امضاء کرده است. آرین موتور تابان، آرین موتور پویا، رامک یدک، رنو پارت، مرتب خودروی تهران، پرشیا خودرو، گروه بازرگانی افرا (ولوو)، گروه بهمن و بیمه نوین از جمله این شرکت ها هستند.

مشارکت در طرح های ویژه ترافیکی فصلی و ایام خاص از جمله عید نوروز، اربعین حسینی (ع)، ایام رحلت امام خمینی (ره) و ...، حضور در رالی ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، همکاری با سازمان ها و ارگان ها اعم از استانداری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، تاکسیرانی، متروی تهران و انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو از جمله اقداماتی است که امداد خودرو کانون به منظور ارائه بهتر و فراگیرتر خدمات خود طی سال 1400 در سراسر کشور، انجام داده است.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های 09629، 6423 و 1423 در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است. ناوگان امداد خودرو کانون با 83 پایگاه امداد جاده‌ای، 1400 دستگاه خودرو سبک، 100 دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین و 100 دستگاه خودرو ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه های مواصلاتی در تمام ایام سال است.