از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

رالی تور تهران- نمک آبرود استارت خورد

1400/9/17 - 15:49


رقابت بی ام دبلیو سواران در زمینه مهارت‌های رانندگی، سفر ایمن و نقشه خوانی در قالب رالی تور گردشگری خانوادگی، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رقابت 3 روزه، ظهر چهارشنبه 17 آذر 1400 با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از محل مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در شهر تهران آغاز به کار کرد.

حدود 40 دستگاه خودرو تاریخی و جدید محصول شرکت خودرو سازی BMW از استان های مختلف کشور در این رویداد حضور دارند و با عبور از شهرها و روستاهای تهران تا نمک آبرود، از جاذبه های گردشگری و طبیعی مسیر حرکت خود بازدید می‌کنند.

شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری خانوادگی بی ام و سوران امروز به نمک آبرود می‌رسند و پس از یک شب و یک روز اقامت و بازدید از این شهر، روز جمعه 19 آذر ماه نمک آبرود را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ترویج سفرهای ایمن و مسئولانه و همچنین معرفی جاذبه ها و مسیرهای گردشگری کمتر شناخته شده کشور از مهمترین اهداف برگزاری این رالی است.

علاقه‌مندان به کسب آگاهی بیشتر درخصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی WWW.TACI.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 66749971-021 الی 4 و 66900771-021 الی 4 تماس حاصل کنند.