روز پرشور موتورسواران ساوجبلاغ

1400/8/2 - 08:51


هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت هفته نیروی انتظامی و روز تربیت بدنی با اهدا گل به پرسنل نیروی انتظامی پاسگاه چندار از زحمات آنان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رویداد روز جمعه 30 مهرماه 1400 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دوران کرونا برگزار شد.

در این اقدام سرهنگ صحرایی فرمانده پاسگاه چندار ضمن استقبال از موتورسواران با هدف ترغیب راکبان موتورسیکلت ها به استفاده از کلاه و تجهیزات ایمنی به تنی چند از موتورسواران کلاه کاسکت اهدا کرد.

شرکت پرشور موتورسواران با لباس های موتورسواری در مراسم نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ و انجام ورزش صبحگاهی در شهر جدید هشتگرد که با حضور و همراهی مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد از دیگر رویدادهای آخرین جمعه مهرماه ساوجبلاغ بود.

همچنین دومین دوره مسابقات اسلالوم موتوراستریت با شرکت بیش از 40 موتورسوار در پیست شهدای هیو برگزار شد و 10 نفر برتر معرفی و با اهدا کلاه کاسکت از آنان قدردانی شد.