با همکاری شبکه جهانی جام جم صورت می گیرد

تهیه و تولید 20 برنامه مستند با محوریت اتومبیلرانی

1400/4/4 - 08:25

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شبکه جهانی جام جم، با همکاری یکدیگر بیست برنامه مستند تلویزیونی با محوریت اتومبیرانی و موضوعات مرتبط تولید می کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ای با حضور مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مدیر فرهنگ و اجتماعی و مسئول مشارکت های شبکه جهانی جام جام، موضوع تهیه و تولید برنامه های مشترک مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

تهیه فیلم مستند از  ورزش اتومبیلرانی و معرفی قهرمانان و پتانسیل های محیطی و انسانی این ورزش در کشور یکی از مهم ترین رویدادهای زمینه ساز توسعه اتومبیلرانی کشور در سطح ملی و فراملی است.

در این جلسه مقرر شد، کلوپ ملی سافاری حوزه اتومبیلرانی و کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، با همکاری حوزه های اتومبیلرانی کانون  در ۲۰ استان مربوطه به همراه هیأت های موتورسواری و اتومبیلرانی آنها، برنامه مشترک مستند، با محوریت هیجانات ورزش اتومبیلرانی و معرفی پتانسیل ورزشی و طبیعت گردی استان ها و معرفی قهرمانان کشوری تولید کند.

ضبط مسابقه هر استان در زمان حضور و پخش برنامه در شبکه های خارجی، داخلی و استانی از دیگر مصوبات این جلسه است که قطعا نقش مهمی در گسترش اتومبیلرانی و جذب علاقه مندان به این ورزش مفرح و مهیج خواهد داشت.