گردهمایی داخلی خودروهای اسپرت البرز برگزار شد

1400/3/23 - 09:37

خودروهای اسپرت و تیونینگ استان البرز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی روز جمعه 21 خرداد 1400 در ورزشگاه انقلاب شهر کرج گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این برنامه به مناسبت آغاز دهه کرامت و ‌میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) توسط حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزشی انقلاب اجرا و با استقبال گسترده علاقه مندان مواجه شد.

ایجاد انگیزه و فضای مناسب برای علاقه مندان و شرکت در نمایشگاه ها و‌ همایش های خودرویی از مهم‌ترین وظایف حوزه اتومبیلرانی کانون در سراسر کشور است. در همین راستا به زودی شاهد برگزاری چنین گردهمایی های باشکوهی در سایر استان‌ها نیز خواهیم بود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در صدد است که بزرگ ترین گردهمایی ملی خودروهای اسپرت و تیونینگ را در تابستان ۱۴۰۰ برگزار کند. البته این برنامه که زمینه تبادل تجربیات و گفتگو میان شرکت کنندگان را فراهم می کند، می‌تواند به بزرگ ترین کارگاه آموزشی یک روزه خودروهای اسپرت و تیونینگ نیز بدل شود.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های اتومبیلرانی در کشور از دیگر اهداف برگزاری گردهمایی مذکور بود.