با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

نخستین نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته افتتاح شد

1400/3/6 - 11:06

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه روز 6 خرداد 1400با حضور فعالان حوزه اتومبیلرانی، شرکت های خودرو سازی و برگزاری تورهای طبیعت گردی فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از افتتاح نمایشگاه یاد شده از غرفه های داخلی و محوطه باز نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته بازدید کرد.او همچنین با حضور در غرفه ها با شرکت کنندگان دیدار، بحث و تبادل نظر کرد و در جریان نظرات، مشکلات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

در ادامه دکتر حسن زمانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به دعوت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همراهی حسین اربابی از نمایشگاه بازدید و از این اقدام به عنوان گامی موثر و مفید در جهت ارتقای صنعت گردشگری زمینی و فعالیت های اتومبیلرانی کشورمان یاد کرد.

در این نمایشگاه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با در اختیار داشتن حدود 500 متر مربع فضای داخلی و خارجی، آخرین دستاوردهای خود در حوزه اتومبیلرانی، کلوپ های مختلف، و خدمات خود را معرفی می کند.

در غرفه های فوق خاص ترین وسیله های نقلیه تاریخی، خودروهای سافاری، کمپرها و خودروهای ویژه کمپینگ، خودروهای تقویت شده و مسابقه ای و ... به منظور شناخت بیشتر مخاطبان و علاقه مندان به این حوزه در معرض نمایش گذاشته شده است.