امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با
ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات خود توانست در نیمه نخست سال جاری رضایت بیش از 95
درصد مشتریان خود را جلب کند.
به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بر اساس نظرسنجیهای انجام شده از مشتریانی که خدمات امدادی مورد نیاز خود را طی بهار و تابستان 1403 از امدادخودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دریافت کردهاند، بیش از 70 درصد از مشتریان رضایت خود را به میزان «بسیار زیاد» اعلام کردند.
طی شش ماهه اول سال جاری همچنین 18 درصد مشتریان به میزان زیاد، 8 درصد به میزان متوسط از خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام رضایت کردند.
در بازه زمانی ذکر شده بیش از یکصد و 60 هزار تماس از سوی مشتریان و امداد خواهان با مرکز کنترل عملیات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گرفته شده است.
از این میان نزدیک به 74 هزار تماس در فصل بهار و بیش از 86 هزار تماس نیز در تابستان سال جاری به ثبت رسیده است.
اجرای رزمایش طرح نوروزی 1403، ساماندهی امدادگران استان تهران از طریق نصب ردیاب، بررسی تجهیزات و خودروی امدادی، ساماندهی امدادگران شهرستان فیروزکوه، امدادرسانی رایگان به عزاداران در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در شهرها و محورهای مواصلاتی پر تردد، برگزاری دوره آموزشی حمل ایمن خودرو، ارائه خدمات امدادی با 50 درصد تخفیف و رایگان به مناسبت اربعین حسینی (ع)، ارائه خدمات امدادی رایگاه در ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) و راهاندازی دفتر نمایندگی امدادخودرو در استان مازندران، برخی از مهمترین اقدامات امداد خودرو کانون از آغاز سال 1403 تا پایان شهریور ماه است.