مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، کارکنان ایثارگر و جانبازان شاغل در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد

1403/8/1 - 17:01

در این مراسم که امروز سه شنبه یکم آبان ماه 1403 با حضور محمدحسین صوفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در سالن کنفرانس ساختمان آزادی برگزار شد، از همکاران خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با اهدای لوح و یادبود قدردانی و تجلیل شد.

صوفی در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا، از کشورمان به عنوان کشوری مقتدر یاد کرد و اظهار داشت: اقتدار امروز ایران ادامه اقتدار دوران دفاع مقدس و وام گرفته شده از ایستادگی و مقاومت شهدا، ایثارگران و خانواده شهدا است. زمانی که همه دنیا پشت سر صدام قرار گرفتند ما با خیلی از دولت‌های استکباری که با او متحد بودند جنگیدیم. ایرانِ بدون امکانات و در عین حال با اعتقاد، با غیرت و با شجاعت در مقابل آنها ایستاد. در نهایت جنگی که با هدف پیروزی آغاز شده بود با شکست مواجه شد.

او ادامه داد: ما همیشه قدردان شهدا، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان گرامی هستیم.

صوفی با بیان اینکه دفاع مقدس و ایثارگرای همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: اکنون که جنگ فیزیکی وجود ندارد، ایثارگری یعنی کار، تلاش و فداکاری کردن برای نظامی که با ایثارگری و خون دادن ایجاد شده است. ایثارگری در نظام اداری نیز همانا ارائه خدمات شایسته، بی‌منت و مطلوب به مردم و مراجعه‌کنندگان است، به ویژه از سوی نهادی همچون کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که نهادی خدماتی به‌شمار می‌رود.

علی صادق مقدسی قائم مقام مدیرعامل و سرپرست مدیریت برنامه‌ريزی و فناوری اطلاعات، غلامرضا ترك مدير پشتيبانی و رفاه، محمد رنگرز فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهيد قاسم سليمانی و شهاب مالمیر مدیر روابط عمومی و امور رسانه کانون از دیگر مدیران حاضر در این مراسم بودند.