اجرای بیش از بیست رویداد اتومبیلرانی در هفت روز

1403/7/10 - 17:18

حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با هفته گردشگری بیش از 20 برنامه و رویداد ویژه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اجرای این برنامه‌ها از پنجم مهرماه 1403 در سراسر کشور آغاز شده و تا پایان روز 13 مهر ادامه خواهد داشت.

همایش خودروهای کمپر و کاروان، همایش خودروهای کلاسیک، همایش خودروهای کلاسیک خانواده فولکس در تهران، همایش خودروهای کمپر و کاروان در استان اصفهان، همایش خودروهای دو دیفرانسیل در استان خراسان رضوی، آغاز رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس در استان گیلان، همایش خودروهای دودیفرانسیل به‌همراه آموزش بقا در طبیعت در استان کرمانشاه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حاشیه برگزاری رالی خزر تا خلیج فارس در استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، مرکزی، اصفهان، یزد، فارس، کرمان و هرمزگان از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

از دیگر رویدادهای هفته گردشگری می‌توان به برگزاری رالی نقشه خوانی در مسیر البرز-مازندران، رژه موتورسواران ویژه موتورهای ادونچر در تهران، همایش خودروهای دودیفرانسیل و کویرنوردی در استان خراسان جنوبی، همایش فراگیر خودرویی در استان مرکزی، همایش فراگیر و رژه خودروها در استان البرز، همایش خودروهای کلاسیک در استان مازندران، همایش ویژه خودرویی و موتوری در تهران، رونمایی از کلوپ‌ها و باشگاه سفیران ایمنی جاده‌ها، رژه خودروهای دو دیفرانسیل و جشن شروع فعالیت‌ها و ساماندهی خودروهای دودیفرانسیل در استان کرمان اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رالی‌ها، تورها، رویدادها و دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.