حضور نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در «اولین رویداد فراتر از گفت‌وگو»

1403/7/10 - 14:16

رویداد فراتر از گفت‌وگو با موضوع بیم‌ها و امیدهای شرکت‌های ایرانی در حوزه منابع انسانی با حضور نماینده مدیریت منابع انسانی و آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، هدف از اجرای اولین رویداد خانه منابع انسانی که هشتم مهرماه با مشارکت انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در تهران برگزار شد، به اشتراک گذاشتن مسائل و مشکلات اصلی و مرور و بررسی راهکارهای این حوزه بود.

در این برنامه موضوعاتی همچون «پارادوکس‌های جذب و استخدام در سازمان‌های دنیای امروز»، «مروری اجمالی بر هفت دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی و ارائه رویکرد‌های آزمون هشتم»، «رویکردهای نوین و آخرین تجارت سازمان‌های ایرانی و خارجی در حوزه جذب و استخدام»، «نقش آزمون‌های شناختی و شخصیتی در جذب نیروی انسانی و تبیین آزمون‌های شناختی و شخصیتی» از سوی اساتید این حوزه مطرح و بررسی شد.

در بخش دیگری از این رویداد میزگرد تخصصی تجربه محور با عنوان «ناترازی نیروی انسانی و چالش‌های جذب و استخدام در شرکت‌های ایرانی» برگزار شد.

مدیریت منابع انسانی و آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هدف ارتقاء سطح دانش و توانمندی کارکنان خود زمینه حضور در اینگونه رویدادها را فراهم می‌کند.