برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان در فصل پاییز

1403/7/2 - 14:00

تقویم برنامه‌های آموزش‌ عمومی ضمن خدمت کارکنان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پاییز سال 1403 از سوی مدیریت منابع انسانی و آموزش، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، هدف از برگزاری این دوره‌ها که به دو روش حضوری و برخط برگزار می‌شود، ارتقاء دانش، افزایش بهره‌وری، توانمندسازی همکاران و ایجاد شور، نشاط، انگیزه یادگیری و دانش‌افزایی در میان کارکنان است.

روش‌های مقابله با تخلیه اطلاعات تلفنی، حفاظت اسناد محرمانه، رفتار سازمانی، CRM، روابط کار و سلامت کارکنان دوره‌های کوتاه مدتی است که در مهرماه 1403 برگزار خواهد شد.

در این راستا دوره‌های آموزشی امنیت سفرهای خارجی، آشنایی با مبانی و اصلاح الگوی مصرف، اصول بایگانی و طبقه‌بندی اسناد در آبان ماه و دوره‌های آموزش ICDL و اتوماسیون اداری نیز آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود که چندی پیش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موفق شد پس از اقدامات مؤثر در حوزه منابع انسانی و توجه و اهتمام ویژه به حوزه آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان، به عضویت رسمی انجمن منابع انسانی ایران در آید. این انجمن تشكلی حرفه‌ای است كه نيازهای حال و آينده سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، نهادها، دستگاه‌ها، مديران و متخصصين منابع انسانی در حوزه‌های مرتبط با مديريت منابع انسانی با رويكردهای مختلف را تأمين می‌كند.