به مقصد ساری

دومین سفر کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ برگزار شد

1400/3/18 - 09:20

دومين سفر كلوپ ملي كمپينگ و كاروانينگ حوزه اتومبيلراني كانون جهانگردي و اتومبيلراني روزهاي دهم تا هفدهم خرداد ماه ١٤٠٠ به مقصد ساري برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این سفر با هدف ارتقا صنعت اتومبیلرانی در کشور و توسعه و تسهیل گردشگری مسئولانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا به مقصد ساری، آبشار اوبن و دریاچه الندان انجام شد.


 پویش پاکسازی طبیعت و احترام به محیط زیست از دیگر اهداف این سفر ملی بود.


بر این اساس شرکت کنندگان به منظور ترویج فرهنگ آشتی با طبیعت و محیط زیست به پاکسازی طبیعت از پس ماندها، پرداختند.


 کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با برنامه ریزی دقیق توانسته در توسعه رشته های مهیج اتومبیلرانی و گسترش گردشگری و طبیعت گردی نقش موثری را ایفا کند. در این خصوص اجرای برنامه های هدفمند و مفرح به طور گسترده و مستمر در سطح کشور ادامه خواهد داشت.


ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق جوانان به انجام تفریحات سالم و آشتی با طبیعت، فراهم آوردن امکان اجرای تورهای ساماندهی شده و کمک به توسعه گردشگری داخلی، از مهمترین اهداف کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است. 


علاقه مندان به آگاهی از برنامه های این کلوپ می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۲۱-۶۶۷۴۹۹۷۱ الی ۴ تماس حاصل کنند.