به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

ویژه برنامه‌های اتومبیلرانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد

1399/12/14 - 14:41


به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

ویژه برنامه‌های اتومبیلرانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت فرارسیدن میلاد فرخنده مولای متقیان حضرت علی (ع) ویژه برنامه‌های اتومبیلرانی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در این راستا روز جمعه 8 اسفند 99 تور يك روزه كوير نوردي از استان البرز به مقصد شهر کاشان، کویر ابوزید آباد برگزار شد.

در برگزاری این رویداد که به مناسبت گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت علي (ع) و هشتاد و پنجمین سالگرد عضویت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در فدراسیون جهانی اتومبیلرانی  (FIA)برگزار شد، هيأت موتورسواري و اتومبيلراني استان البرز (كميته تورينگ و سافاری) و حوزه اتومبيلراني كانون جهانگردي و اتومبيلراني استان البرز، مشارکت داشتند.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در خصوص این برنامه‌ها گفت: کارناوال کلوپ کمپینگ و کاروانینگ، در تبریز هم از ویژه‌برنامه‌های مناسبت‌های یاد شده بود که با حضور خودروهای کمپر و کاروان در استان آذربایجان شرقی و با هدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری تبریز، ترویج سفرهای مسئولانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، معرفی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ درمحوطه ارگ علیشاه و پارک بزرگ ائل گولی برگزار شد.

دوره یک روزه استعدادیابی و آموزش مهارت‌های عمومی و همگانی اتومبیلرانی هم روز جمعه 8 اسفند در پیست حصارک کرج برگزار شد.

علاقه‌مندان به اتومبیلرانی با شرکت در این دوره و انجام تست‌های استعداد سنجی پس از گذراندن  دوره‌های آموزشی، مهارت‌های اتومبیلرانی را کسب کردند.

حضور چشمگير جوانان و علاقه‌مندان به ورزش موتورسواري و اتومبيلراني در دوره‌هاي استعداديابي و آموزشی نشان دهنده پتانسیل بالای انسانی در این دو رشته مهیج و پرطرفدار است. این‌گونه برنامه‌ها در تلاش هستند که همه علاقه‌مندان را به انجام ورزش در پیست تشویق کرده و با آموزش‌هاي دقيق و منسجم و افزایش مهارت‌هاي عمومي و همگاني موتورسواري و اتومبيلراني، ضمن کمک به تخلیه هیجان و انرژی جوانان در محیط امن پیست، مهارت‌های لازم را به آنان منتقل کند.