با هدف حضور موثر ایران در نمایشگاه آرتیجیانا صورت گرفت:

دیدار مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و رییس نمایشگاه آرتیجیانا میلان



نشست بررسی عوامل موثر در حضور موفق ایران در نمایشگاه بین‌المللی آرتیجیانا میلان 2018 با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و رییس نمایشگاه آرتیجیانا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این نشست 15 اسفندماه در محل دفتر مرکزی این کانون برگزار شد و در آن موضوعاتی همچون حضور تأثیرگذار در نمایشگاه امسال و سال‌های آتی، معرفی صنایع دستی و بازاریابی محصولات این حوزه در دیگر کشورهای جهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست رامین افشاری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل، عبادرضا اسلامی مدیر صنایع دستی و گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و آنتونیو اینتیگلیتا رئیس نمایشگاه آرتیجیانا میلان حضور داشتند.

عرضه مستقیم صنایع دستی و محصولات هنرمندان ایرانی در نمایشگاه‌های خارجی، متعادل سازی قیمت‌ها، عرضه و معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی کشورمان در ویترین ایتالیا، بهره‌گیری از تجربیات دست‌اندرکاران نمایشگاه بین‌المللی آرتیجیانا به‌منظور ارائه هرچه بهتر و موثرتر محصولات ایرانی در دوره‌های آتی نمایشگاه، از جمله مواردی بود که مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر آن تأکید داشت.

افشاری، با بیان اینکه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش می‌کند تا در قالب بسته برنامه‌ریزی شده، زمینه حضور هنرمندان حوزه صنایع دستی در نمایشگاه میلان را فراهم کند، از نمایشگاه‌ آرتیجیانا که در ردیف مهمترین نمایشگاه‌های صنایع دستی جهان قرار دارد، به عنوان نقطه اتصال تولیدکنندگان و بازارهای هدف جهانی و پایگاهی برای معرفی محصولات صنایع دستی یاد کرد.

وی همچنین امضای تفاهم‌نامه 5 ساله به منظور حضور مستمر و هدفمند ایران در این نمایشگاه، استفاده از برخی امتیازات در زمینه تبلیغات محیطی و تأمین فضاهای مناسب برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان کشورمان در آرتیجیانا را به عنوان پیشنهاد مطرح کرد.

آنتونیو اینتیگلیتا رئیس نمایشگاه آرتیجیانا میلان نیز ضمن قدردانی از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای فراهم آوردن زمینه حضور هنرمندان ایرانی در نمایشگاه آرتیجیانا، از پیشنهادهای مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استقبال کرد و گفت موارد مطروحه بررسی خواهد شد.

وی یکی از روش‌های جذب مصرف‌کنندگان و خریداران را معرفی تاریخچه، تولید و ساخت محصولات صنایع دستی به صورت زنده، ارتباط مستقیم با مخاطبان و بازاریابی اصولی دانست و بر نمایش‌ فرهنگ و هنر و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری و عرضه بسته‌های ویژه سفر به ایران در این نمایشگاه تأکید کرد.

 


1396/12/15