پاسخگویی سامانه ملی سفر به بیش از 53 هزار تماس در نوروز 97


سامانه ملی سفر 09629 همزمان با ايام نوروز 1397، حدود 53 هزار تماس گرفته شده از سوی گردشگران و مسافران نوروزی را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمد رنگرز رئيس سامانه ملي سفر با بیان این مطلب گفت: سامانه 09629 همچون سال‌های گذشته، در ایام نوروز 97 در راستاي هم‌افزايي با برنامه‌هاي ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به صورت شبانه‌روزي به رفع نیازهای اطلاعاتی گردشگران و مسافران پرداخت.

وی افزود: در زمان اجرای طرح نوروزی 97، به 53 هزار و 80 تماس در حوزه‌هاي مختلف گردشگري از جمله اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی و مراکز خدمات رفاهی پاسخ داده شد.

به گفته رنگرز؛ بر اساس اطلاعات ثبت شده، در بازه زمانی 26 اسفند ماه 1396 تا 17 فروردین ماه 1397، بیشترین تماس‌های گرفته شده با سامانه 09629 به درخواست گردشگران در زمینه اطلاعات راه‌ها و وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی کشور اختصاص داشت.

تهران با 6308 تماس و مازندارن با 4951 تماس، استان‌هایی هستند که بیشترین تعداد تماس‌ از آنها به ثبت رسیده است.


1397/1/27