نشست هم اندیشی و جانمایی غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری وین 2017 برگزار شد

دست اندرکاران برپایی غرفه ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری MESSE WIEN FERIEN 2017 ، در نشستی به تشریح و بررسی برنامه‌های کشورمان در این دوره از نمایشگاه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران: در این نشست نمایندگان شرکت‌های خدمات مسافرتی که قرار است در نمایشگاه حضور داشته باشند به همراه عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون، به تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها، انجام فعالیت‌های جنبی، نشست‌های تخصصی و برگزاری شب ایرانی پرداختند.

اسلامی با بیان اینکه مساحت غرفه ایران در سال دوم حضور در نمایشگاه مسه وین 112 مترمربع است، گفت: در این غرفه چایخانه سنتی دایر و بازدیدکنندگان و میهمانان با سوغات و خوراکی‌های ایرانی پذیرایی می‌شوند.

وی افزود: برپایی نمایشگاه و کارگاه سفالگری با عنوان «صلح و سفال» از دیگر برنامه‌های غرفه ایران است که درآمد حاصل از فروش اقلام به نمایش گذاشته شده از سوی بخش خصوصی به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ادامه داد: همچنین به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با جاذبه‌های ایران، بازی کامپیوتری ایرانشناسی اجرا و برندگان برای بازدید از کشورمان به ایران سفر خواهند کرد.

در این دوره از نمایشگاه که از 23 تا 26 دی ماه 1395 در شهر وین، پایتخت کشور اتریش برگزار می‌شود، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون سال گذشته به نمایندگی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برای دومین بار در کنار بیش از 800 شرکت کننده از 70 کشور جهان حضور خواهد داشت.

همچنین در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی مسه وین 2017، شرکت‌های خدمات مسافرتی، گردشگری و هوایی فعال در صنعت گردشگری کشور شامل پردیسان گشت، درنا گشت، آدینه تراول، آیتو، ارگ جدید، دانا، شکوه ایرانیان و صنایع دستی فلاحی حضور داشته و تا توانمندی‌ها، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ و هنر غنی کشورمان را معرفی و بازدیدکنندگان را برای سفر به ایران ترغیب خواهند کرد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری MESSE WIEN FERIEN یک رویداد بین‌المللی در حوزه تعطیلات، سفر و تفریح است که زمینه آشنایی عموم مردم اتریش و حتی گردشگران برخی از کشورهای همسایه با جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های موجود در هر کشور در حوزه‌های گردشگری را فراهم می‌آورد.

این نمایشگاه در هر دوره میزبان بیش از صد هزار بازدید کننده و هزاران نفر از کارشناسان صنعت گردشگری است که در یک رویارویی مستقیم به بازدید کنندگان در انتخاب راه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات کمک می کند.

شناخت و بررسی کمپین‌های بازاریابی و توسعه بازارهای جدید گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، آشنایی شرکت‌های فعال در این حوزه با یکدیگر، ارائه مشاوره به علاقه‌مندان و بازدید کنندگان در رابطه با سفر و همچنين برگزاری سخنرانی‌های مفید و مرتبط با موضوع گردشگری از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه به شمار مي‌رود.



1395/10/8